Friday 28 December 2012

Happy:)

Assalamualaikum semua:)

Sedar tak sedar hampir nak masuk tahun 2013.Kan:/.Ya Allah,tahun depan aku SPM--'.Ada study sikit,study maths.Itupun dah lupa formula--'.Ok lupa cerita pasa tadi.Sekarang cerita pasal....tadi tweet dengan Aina Natasha,sumpah aku rindu kat diaT___T.Harap dia selesa sekolah kat sana,sekolah apa ntah aku pon tak ingatxD


Happy macam dalam gambar,ceh wah:P.Comel tak laki ni.Yes I know,He's so cute.Apahal topik lain ni,kau ni shila--'.Ni cakap pasal Aina Natasha,walaupun aku pernah gaduh dia,dia tetap kawan aku sebab dia sangat bermakna bagi aku.Sebab apa bermakna???Meh aku nak cerita...

1-->Dia seorang yang funny
2-->Dia seorang yang sporting
3-->seorang pemaaf
4-->banyak bercakap tentang dia dan family
5-->suka cakap kasar kat adik diaxD

Dia ni banyak kakak angkat,abang angkat and adik berangkat-angkat.Larat ke kau angkat Aina--'.Joke2.Walaupun dia jenis suka banyak bercakap,tapi aku suka kawan mcm Aina,Insyeirah,Ainaa,Aryssa jenis suka banyak cakap sebab aku suka dengar cerita diorang taklah segan sangat kan:)


"Membuat senyuman seseorang apabila mereka sedang mengalami hari yang buruk"Kadang2 kalau kita senyum bukan bermakna gembira tetapi dalam hati sedih kan??Nasib baiklah aku ada kawan baik mcm diorang:')

Sampai sini sahaja ok,dah ngantuk dah.Good morning:)



No comments:

Post a Comment