Saturday 28 January 2012

Friend's Forever:')

Assalamualaikum semua:)

Makin ramai nak pergi asrama,ada yang nak pindah sekolah,sedihlah ramai nak pindah.Yang paling sedih dua kawan baik aku paling baik di dunia,Wan Nur Suffea Bt Wan Fadzli dan Iffah Nadiah Bt Laili.Dua orang paling baik dalam hidup aku,selalu aku ceritakan masalah kat diorang pastu selesaikan masalah.Tak sangka ada kawan baik mcm diorang.

Ni Wan Nur Suffea,kelas 4 Sains 2.PMR dapat 7A 2B,B tu BM dgn Bahasa Arab
Dia ni seorang peramah,jujur,pandai baca Al-Quran dan seorang pengawas.
Aku kenal dia ni sejak sekolah rendah masa darjah 5,sama kelas.Dia memang baik
Dia selalu tolong semua orang,dia suka senyum orang,mudah mendapat kawan.
Dia akan pindah sekolah kat SMK Seri Saujana,Petaling Jaya.
Jangan lupakan kitorang tau!:'(

Ni pulak Iffah Nadiah,kelas sama dengan Suffea.PMR dapat straight(8A).
Seorang peramah,pandai baca Al-Quran dan seorang pengawas sama dengan Suffea.
Knal masa Form 1 ke atau form 2(lupalah xD)ambil berat semua orang.
Suka tolong cikgu,semua orang.Suka senyum dan mudah mendapat kawan
Dia akan pergi Sekolah Berasrama Penuh Rembau,Negeri Sembilan.
Dua orang dah nak pergi minggu depan D':

Dua orang dah nak pergi minggu depan,siapa nak temankan kita,siapa nak ajar math.
Fakhriah,Dayana,Inyeirah,Syaza Izreen,Afifah,Sahira,Nazirah dan semua orang,siapa nak buat diorang senyum.
Korang tak ada minggu depan,makin ramai nak pindah mcm Embren,Khalila semua orang tak ada:'(

Wan Nur Suffea dan Iffah Nadiah,jaga diri elok2 yer,jangan lupakan kitorang
Aku harap persahabatan kita selalu kekal buat selama-lamanya:')


I MISS YOU:'):'D

No comments:

Post a Comment