Saturday 21 July 2012

Kawan:'(

Assalamualaikum semua dan Salam Ramadhan:')

Hari ni first ramadhan,Awww terujanya:').Harap-harap tahun ni aku puasa penuh,Insya'Allah:')

Tajuk kali ini "Kawan".Apa maksud kawan ehh?Selalu kita dengar kawan di sisi kita tak kira tempat atau pun masa.Ada juga kawan jugak dari kecil lagi,tu lagi sweet.Aku ada kisah sebenarnya,bukan rekaan tapi benar.Aku ada seorang kawan baik,paling baik di dunia.Aku kawan dengan sejak form 1 lagi.Memang rapat giler tetapi aku dan dia melangkah tingkatan 4,rezeki kami tercapai bila kami kelas bersama.


Selalu rehat bersama-sama,aku selalu ceritakan masalah aku kat dia dia yang selesaikan.Pada bulan 4,dia rapat seorang budak kelas aku,aku sangat jealous bila diorang rapat sekali,siap pegang tangan sekali.Aku tak pernah buat macam tu seperti kawan sebenarnya.


Pada waktu peperiksaan baru-baru ni,diorang sangat rapat seperti belangkas.Selalu berbincang bersama-sama,waktu aku tengah jawab exam tiba-tiba aku menangis.Tak taulah sebab apa aku menangis,baru aku teringat sebab kawan tinggalkan kawan lama.Diorang tertukar rahsia.:'(.Tapi aku selalu ceritakan masalah aku kat kawan iaitu Izzati,Aina dan Syahira.Aku rasa diorang boleh diharap,aku kawan diorang mmg sporting lebih2 lagi Izzati selalu buat lawak,bila aku tengah sedih.Thanks korang,korang adalah paling baik hidup aku:')


No comments:

Post a Comment